עיצוב בתי יוקרה בחיפה

בית יוקרתי מהווה התגשמות של חלום. זה נכון, כמובן, במידה שהעיצוב מתוכנן ומתנהל בצורה נכונה ומקצועית. אם עיצוב בתי יוקרה מעניין אתכם או חשוב לכם, קבלו כמה נקודות חשובות למחשבה.

דירה למגורים או דירה להשקעה

שאלה שראוי להתחיל בה היא האם דרוש עיצוב דירות בחיפה למטרת מגורים שלכם או שאולי העיצוב נועד למטרת השקעה. מדוע זה חשוב כל כך?

מכיוון שעם כל הכבוד לטעם שלכם, כמשקיעים לא בטוח שזהו הטעם של הדיירים העתידיים שלכם. בעיצוב דירה להשקעה העיצוב צריך להיות יותר נקי, יותר ניטרלי. נוסף על כך, בדירה להשקעה מקובל להשקיע פחות כסף שכן נכנס גם השיקול של תשואה.

הגדירו היטב מהו רצונכם

מפתיע עד כמה הנקודה הזאת יכולה להיות טריקית. עיצוב פנים למרפאה, לבית או לדירה: לפעמים קל מאוד להגיד מה אנו לא רוצים ופחות מה אנו כן רוצים. למשל, כאשר רוצים להפוך דירה ישנה לדירה משופצת יוקרתית, קל לומר שהדירה נראית חשוכה ולא מוארת או שהעיצוב הכללי נראה מיושן. הגדרות אלה הן התחלה וזה לא מספיק.

הגדירו היטב מה נראה לכם נכון וראוי כתוצאה סופית ואם אתם מתקשים, יש טריק שיכול לעזור. חפשו צילומים של דירות מעוצבות (אפילו באינטרנט) וראו מה יותר מדבר אליכם. האם עדיף לכם דירות עם חלונות גדולים, האם חדר רחצה עם מקלחון ענק או אולי ג'קוזי מפנק. האם מועדף עליכם עיצוב של מטבח כפרי ואולי תתחברו מאוד לבטון מוחלק או שיש או סקייליט או פרקט.

מעצבת מתאימה – חצי הדרך להצלחה

השקיעו מאמץ בחיפוש אחר מעצבת פנים טובה כלומר, כזאת שמתאימה לכם. ייתכן מאוד שתפגשו עם מעצבי פנים טובים לכל דבר ועניין, אך תגלו כי לא קיימת כימיה, התקשורת לא מתקדמת היטב. מעצבת פנים מתאימה תהיה גם מנוסה וגם כזאת שמבינה אתכם היטב ואשר אתם מבינים אותה. ההתאמה הזאת לוקחת אתכם כמחצית הדרך להצלחה.

תוכניות וסדר ובלי נקודות פתוחות

בעיצוב של דירות ובתים יוקרתיים אין שום מקום לדברים פתוחים ולא סגורים. אם חותמים על הסכם עם קבלן שיפוץ, אינסטלטור, נגר, תמיד צריך להיות פירוט של כתב כמויות, לוחות זמנים, חומרי גלם. בכל שלב משלבי העבודה בדקו שאתם יודעים היטב מה הולך לקרות, מה הסתיים ולאן ממשיכים משם. מעצבת פנים ראויה תעבוד מולכם תמיד בשקיפות ואף תסייע בעבודה משותפת עם בעלי המקצוע השונים.

עיצוב דירות יוקרה