מעצבת דירות יוקרה – עיצוב פנים הולך והופך לשיחת היום גם בקרב הציבור הרחב. לא מעט מונחים מתחום העיצוב נמצאים בשימוש בשיחות סלון, לפעמים בהקשרים לא נכונים או ממש שגויים. כדי להבין יותר על עיצובי יוקרה פנינו אל מעצבת דירות יוקרה וביקשנו לקבל כמה טיפים חשובים ורעיונות מעניינים.

מעצבת דירות יוקרה איך למצוא מעצבת פנים 

עבור אנשים שממש בשלב זה רוצים לשדרג את הדירה או כאלה שעומדים לקנות דירה מיד שניה ורוצים להפוך אותה ליוקרתית, לאטרקטיבית ולמשופרת, כדאי לדעת בראש ובראשונה איך למצוא מעצב פנים ראוי. שני טיפים בנושא יהיו קודם כל לחפש מעצבי פנים מומלצים בחיפה ושנית, לבקש לראות תיק עבודות או דוגמאות עיצוב. שילוב בין השניים ביחד עם כימיה ותקשורת מובילים לדרך הנכונה.

מפגש בין רצונות לבין תקציב

אפשר לתת לחלומות העיצוב להתרוצץ בראש בלי סוף אבל בסופו של דבר כמעט תמיד יהיה נכון להגדיר תקציב, להגדיר שאיפות ואז לשלב ולהגיע לנקודת האיזון. ביחד עם מעצבת נבחרת כדאי להגדיר קונספט, לתאר בקווים כלליים את העיצוב הרצוי ורק לאחר הגדרת התקציב לעבור לניסוח תוכנית עבודה מסודרת ולהכנת תוכניות מפורטות.

ליווי נכון מוסיף המון

מעצבת הפנים שמאחוריה ניסיון רב מדגישה כי ליווי צמוד של המעצבת, לכל אורך הדרך, מוסיף המון. עיצוב בתים בצפון זה תהליך שנמשך לאורך זמן וגם לאחר שיש קונספט, יש תוכנית ויש תקציב, עדיין נותרה הרבה עבודה עד שניתן לברך על המוגמר. מעצבת שממשיכה ללוות את הלקוחות בזמינות, בבחירה של חומרי גלם, רהיטים ואקססוריז לבית, ליווי בבחירת גופי תאורה, צבעים, טקסטורות ותיאום ושיתוף פעולה עם ספקים וקבלנים תורמת רבות לתוצאה הסופית.

יוקרה שילובים ואלמנטים מעוצבים 

בית יוקרה או דירת יוקרה נוצרים משילוב נכון בין פרטים שונים, בין חלקים שונים. העיצוב חייב לכלול איזון והרמוניה בין חדרים סמוכים וכדאי שיהיה קוו סגנוני מוגדר. שילוב בין חלקים שונים בבית יושג למשל על ידי בחירה נאותה בין גופי תאורה, צבעי הקירות, הארונות וכל היתר. מקובל לשלב בכל חדר וכל אזור לפחות אלמנט אחד ייחודי ומרכזי, שמושך את העין ושמשמש נקודת ייחוס לכל יתר הדברים. זה יכול להיות חיפוי של קיר בלבנים (בריקים), יצירת אומנות התלויה על הקיר, אי במטבח, ג'קוזי במרפסת וכן הלאה.